Časté otázky - kamenné prodejny
Kde najdu návod na čištění a údržbu materiálů?
- návod ve formátu PDF si můžete stáhnout zde: Návod na čištění (PDF, 1MB)
Kde najdu informace k údržbě zahradního nábytku?
- návod ve formátu PDF si můžete stáhnout zde: Návod na údržbu (PDF, 130kB)
Nemohu se dovolat na konkrétní prodejnu
- na Vaše dotazy ohledně zákázek a zboží byla vytvořena naše infolinka pro zákazníky, která je Vám k dispozici denně Po – Ne od 9.00 do 20.00. Můžete se informovat na tel. čísle 232 000 222
Mám nestandardní dotaz, na který na infolince nemají dostatek informací
- doporučujeme vypsat kontaktní formulář, který se nachází na našich internetových stránkách. Ihned jakmile informaci ověříme, budeme Vás kontaktovat.
Jaké jsou možnosti platby na prodejnách?
- platba v hotovosti
- platba platební nebo kreditní kartou
V jakém případě mohu zaplatit požadovanou sumu převodem na účet?
- převodem na účet můžete zaplatit proforma fakturu, která Vám byla vystavena na prodejně. Splatnost je do 10 dní.
- převodem na účet můžete zaplatit doplatek zbývající sumy. Platba k zakázce je přiřazena do 5 dní. Až po připsání (přiřazení) platby k zakázce si můžete zboží vyzvednout ze skladu. Připsání platby k Vaší zakázce si můžete ověřit na naší infolince 232 000 222.
Jaký je variabilní symbol při platbě převodem na účet?
- jako variabilní symbol uvádějte číslo kupní smlouvy
Jaká je výdejní doba skladu?
- výdej ze skladu je možný během celé otevírací doby prodejny – viz kontakty prodejen
- výjimkou je centrální sklad v Praze 9 – Horních Počernicích, výdejní doba je Po – Pá 08:00 – 20:00, So – Ne 10:00– 18:00
Chci vrátit zakoupené zboží, které mám už doma
- vracení zboží upravují naše Všeobecné obchodní podmínky, bod 1.5.
Nemám kontakt na dopravu a montáž
- kontakt na dopravu a montáž Vám poskytneme na naší infolince 232 000 222
- doprava externím dopravcem platí jen při internetových objednávkách
Chci rezervovat zboží
- zboží není možné rezervovat
Jak mám postupovat při reklamaci? (mám k dispozici číslo kupní smlouvy)
- reklamaci doporučujeme podat vyplněním internetového formuláře na našich webových stránkách, na základě odeslání internetového formuláře Vás bude kontaktovat reklamační pracovník. Doporučujeme přiložit fotografie reklamovaného zboží pro urychlení procesu reklamace.
Jak mám postupovat při reklamaci? (mám k dispozici jen paragon – blok o zaplacení)
- reklamaci doporučujeme podat na e-mailovou adresu ve tvaru servis.město@asko.net (místo slova „město“ zadejte příslušné město, kde se kamenná prodejna nachází, např.: servis.boleslav@asko.net, servis.sterboholy@asko.net, apod. Jako přílohu zašlete naskenovaný paragon.
Mám problém vyplnit internetový formulář pro odeslání reklamace
- v tomto případě můžete kontaktovat infolinku 232 000 222. Operátorky Vám pomohou vyplnit internetový formulář.
Kde jsou k dispozici VOP?
- na internetových stránkách
- na každé prodejně
Dostupnost produktů na jednotlivých prodejnách, sortiment, ceny – v porovnání s dostupností, cenami a sortimentem na internetu
- aktuální dostupnost produktu na kamenné pobočce si můžete prověřit na naší infolince 232 000 222. Neshoduje se s dostupností produktů na internetu.
- ceny a sortiment uveřejněný na internetu se nemusí shodovat s cenami a sortimentem v jednotlivých kamenných prodejnách
Sortiment na kamenných prodejnách v porovnání se sortimentem na internetu
- Na kamenných prodejnách je možnost výběru i z jiných produktů, které se nenachází v nabídce na internetu
- pro ověření ceny na prodejnách můžete kontaktovat linku 232 000 222
Potřebuji informace k plánovaným kuchyním
- Kuchyňská studia najdete v kamenných prodejnách ASKO – NÁBYTEK. Podrobnější informace naleznete na samostatných stránkách kuchyne.asko-nabytek.cz.
- Na první schůzku se zákazník objednávat nemusí. Prodejce zákazníka obslouží rovnou a případnou další schůzku si už spolu domluví na osobní schůzce.
- Co si má zákazník přinést s sebou na schůzku:
- půdorys místnosti včetně dveří a oken
- výšku parapetů
- druh a barvu podlahy
- informace, jestli má zákazník zaveden plyn nebo elektriku
- kde je přívod vody, kde se nachází odpad a kde zásuvky
- pokud je kuchyně spojená s obývacím pokojem, potřebná informace je i barva nebo dekor nábytku v obývacím pokoji nebo jídelně
- Návrh plánované kuchyně je zdarma, pokud si zákazník nepřeje návrh vytisknout. Když si zákazník přeje návrh vytisknout, uhradí 1000,– Kč, které se odečítají z ceny kuchyně při zakoupení.
- Cena je závislá na výbavě použitých skříněk, počtu šuplíků a výsuvů, stejně tak i dekoru – cenové skupině pracovních desek a tvaru kuchyně – L, U, G, nebo rovná sestava.
- Kontakty na kuchyňská studia na našich prodejnách:
- Brno: kuchyne.brno@asko.net
- Hradec Králové: kuchyne.hradec@asko.net
- Chomutov: kuchyne.chomutov@asko.net
- Mladá Boleslav: kuchyne.boleslav@asko.net
- Plzeň: kuchyne.plzen@asko.net
- Praha – Štěrboholy: kuchyne.sterboholy@asko.net
- Praha – Čakovice: kuchyne.cakovice@asko.net
- Tábor: kuchyne.tabor@asko.net
- Teplice: kuchyne.teplice@asko.net
- Zlín: kuchyne.zlin@asko.net
- Znojmo: kuchyne.znojmo@asko.net
- České Budějovice: kuchyne.budejovice@asko.net
- Olomouc: kuchyne.olomouc@asko.net