Protokol o uplatnění vad zboží
Vážený zákazníku,
předem děkujeme za vyplnění veškerých údajů potřebných k zahájení řešení Vaší reklamace.
Po odeslání řádně vyplněného protokolu obdržíte písemné potvrzení a budete kontaktováni reklamačním pracovníkem do 3 pracovních dnů prostředníctvím e-mailu.
Žádáme Vás o přesnou specifikaci reklamované vady, včetně doložení dokumentace a to fotografie, vyznačení dílu na montážním návodu a jiné. Lhůta pro vyřízení reklamace započne doložením kompletních podkladů pro založení reklamačního řízení.
Informace o způsobu zpracování osobních údajů naleznete zde
V případě, že nedostanete zpětný kontakt od našeho reklamačního pracovníka do 3 pracovních dnů, prosím ozvěte se na e-mail servis.cz@asko.net. Děkujeme.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. V případě, že kupující zboží kupuje v souvislosti s předmětem své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, činí dle platného reklamačního řádu prodávajícího. Lhůta k vyřízení reklamace pak 6 měsíců.
Prodávající bude v postavení správce osobních údajů zpracovávat osobní údaje kupujícího (Subjektu údajů) uvedené v tomto protokolu. Osobní údaje, které budou zpracovány, jsou: jméno a příjmení, poštovní adresa, e-mailová adresa, číslo účtu, telefonický kontakt a podpis. Účelem zpracování osobních údajů je realizace smluvního vztahu – řešení reklamací u prodávajícího. Veškeré takto získané osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění a v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“). Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro Správce mohou zpracovávat i tito zpracovatelé: dodavatelé, poradci, přepravci a jiní poskytovatelé služeb, kteří se podílejí na prodeji a dodání zboží, vyřizování reklamací a realizaci plateb; spřízněné společnosti – společnosti, které jsou vlastněné nebo řízené společností; obchodní partneři – důvěryhodné společnosti, které mohou poskytovat informace o produktech a službách, tam, kde Subjekt údajů poskytl samostatný souhlas; a vymáhání práva – při výzvě ze strany státních orgánů, nebo při ochraně zákazníků. Osobní údaje Subjektu jsou zpracovávány v souladu s ustanovením čl. 6, odst. 1., písm. b) Nařízení – poskytnutí osobních údajů a jsou nezbytným požadavkem pro splnění smlouvy. Subjekt údajů prohlašuje, že byl Správcem řádně poučen o zpracování a ochraně osobních údajů, že výše uvedené osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou Správci poskytovány dobrovolně. Subjekt údajů má právo upravovat své osobní údaje a jejich rozsah, požadovat od Správce informaci, jaké jeho osobní údaje zpracovává, právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.